خريد مدل هاي جديد انواع تاپ و تونيك دخترانه و زنانه

به خبرنامه جامع تخصصي گردشگري خوش آمديد.

خريد مدل هاي جديد انواع تاپ و تونيك دخترانه و زنانه

۱۲ بازديد

۳۴ مدل تونيك زنانه و دخترانه ۱۴۰۰ - ۲۰۲۱ جديد و فوق العاده شيك زنانه و دخترانه را از پارچه هاي نخي مانند حرير و كرپ مخصوص مهماني ها در استايلهاي مجلسي، خانگي و گلدار برايتان آماده كرديم. در ادامه توجه شما دوستان عزيز را به ديدن شيكترين مدلهاي تونيك ۱۴۰۰ - ۲۰۲۱ نخي جلب مي نماييم. اين تونيك صورتي رنگ داراي جنسي خنك از نخ و پنبه مي باشد. نماي جلوي آن داراي دكمه هايي ظريف و ريز مي باشد و مي توان بسته به ستي كه با آن زده مي شود آنها را بست يا باز نگه داشت.

از اين تونيك براي ست هاي مجلسي هم در مهماني ها مي توان استفاده كرد. اين تونيك زنانه يكي از پر فروشترين تونيكهاي بلند در سال ۱۴۰۰ مي باشد. همان طور كه در عكس مي بينيد طراحي فانتزي و جالب اين تونيك به علاوه خال خال هاي كار شده در آن باعث شده تا اين مدل بسيار چشم نواز و زيبا باشد. اين تونيك به همراه شلوار نخي سفيدي كه با آن ست شده است انتخاب بسيار مناسبي براي پوشش در فصل تابستان مي باشد.

اين تونيك كاربرد زيادي در فصول گرم سال بخصوص تابستان دارد. اين كار بصورت جلو بسته توليد شده است. بر روي يقه و سر آستين هاي آن نگين كاري شده است. همچنين اين تونيك نخي تابستاني مدل ۲۰۲۱ را مي توان با يك شلوار نخي مشكي ست نمود. مدل دخترانه فوق داراي جنس كرپ مي باشد و داراي گل هايي برجسته در ناحيه سر شانه مي باشد. تركيب اين گلهاي برجسته با رنگ صورتي اين تونيك نخي جلوه بسيار زيبايي به آن مي دهد.

يكي از جديدترين مدلهاي تونيك نخي دخترانه همين مورد مي باشد. اين مدل داراي آستين بلند و يقه زيبايي مي باشد. شما مي توانيد آن را در مهماني هاي دورهمي بپوشيد و علاوه بر شيك پوش بودن احساس خوبي از پوشيدن آن داشته باشيد. يكي از جذابترين مدلهاي تونيك، مدل كرواتي آن مي باشد. اين تونيك بسيار جذاب دخترانه داراي رنگ بندي متنوعي مي باشد و مناسب پوشش در ماه هاي گرم سال مي باشد.

بكار بردن رنگ روشن در اين ست، زيبايي آن را دو چندان كرده است. ما هم استفاده از اين استايل فوق العاده جذاب زنانه ۱۴۰۰ را به شما پيشنهاد مي كنيم. در صورتيكه هرگونه نظر يا پيشنهادي در مورد اين مطلب داريد مي توانيد آن را از طريق قسمت نظرات در انتهاي همين مطلب مي توانيد با ما به اشتراك بگذاريد. همچنين شما را دعوت مي كنيم تا از انواع جديدترين مدلهاي شوميز زنانه و دخترانه نيز ديدن نماييد.

اولين كالكشن فراري، ارمغان فرمول يك براي دنياي مد! با خواص شگفت انگيز روغن جوجوبا آشنا شويد! دنياي لباسهاي بچه گانه، دنيايي پر از رنگ و مدلهاي جذاب است كه سبب شده كودكان براي داشتن استايل زيبا و منحصربه فرد قدرت انتخاب بيشتري داشته باشند. تونيك بچه گانه مجلسي، لباسي زيبا و جذاب! تونيك بچه گانه مجلسي يكي از پرطرفدارترين تونيكهاي دخترانه است كه به استايل مجلسي دخترانه جلوۀ زيبايي ميبخشد.

تونيك بچه گانه اسپرت، براي خاص پسندان! تونيك بچگانه اسپرت، يكي ديگر از تونيكهاي پرطرفدار بچگانه محسوب ميشود كه به دليل ظرافت خاصي كه در طراحي اين مدل تونيكها وجود دارد، هميشه از محبوبيت بالايي برخوردار است. اين لباسها معمولاً داراي جيب هستند كه با نام تونيك جيبدار نيز شناخته ميشوند. تونيك اسپرت را با انواع شلوار و شلوارك جين ميتوانيد ست كنيد. تونيك اسپرت يكي از پرفروشترين لباسهاي بچگانه است كه راحتي و زيبايي را به استايل كودكان هديه ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.