عدالت آموزشي در مدارس مناطق محروم مازندران رعايت مي شود

به خبرنامه جامع تخصصي گردشگري خوش آمديد.

عدالت آموزشي در مدارس مناطق محروم مازندران رعايت مي شود

۵ بازديد

براساس اخبار آنلاين مازندران؛ “عليرضا سعدي پور در سي و پنجمين اجلاس سراسري مديران و روساي آموزش و پرورش ، تبريك عيد سعيد قربان و غدير و گراميداشت نام همه شهدا ، شهداي فرهنگي و دانشجويي و ده هزار و چهارصد شهيد استان مازندران ، آنلاين 1400 وي اين مهم و طاقت فرسا بود و …

عدالت آموزشي در مدارس مناطق محروم مازندران رعايت مي شود https://majale-rooz.ir/2021/07/عدالت-آموزشي-در-مدارس-مناطق-محروم-مازن/ مجله روز Wed, 28 Jul 2021 07:25:14 0000 استان ها https://majale-rooz.ir/2021/07/عدالت-آموزشي-در-مدارس-مناطق-محروم-مازن/ براساس اخبار آنلاين مازندران؛ “عليرضا سعدي پور در سي و پنجمين اجلاس سراسري مديران و روساي آموزش و پرورش ، تبريك عيد سعيد قربان و غدير و گراميداشت نام همه شهدا ، شهداي فرهنگي و دانشجويي و ده هزار و چهارصد شهيد استان مازندران ، آنلاين 1400 وي اين مهم و طاقت فرسا بود و …

براساس اخبار آنلاين مازندران؛ “عليرضا سعدي پور در سي و پنجمين اجلاس سراسري مديران و روساي آموزش و پرورش ، تبريك عيد سعيد قربان و غدير و گراميداشت نام همه شهدا ، شهداي فرهنگي و دانشجويي و ده هزار و چهارصد شهيد استان مازندران ، آنلاين 1400 وي اين مهم و طاقت فرسا بود و گفت: همه مديران و روساي آموزش و پرورش شهرها و مناطق بايد براي اين امر آماده باشند ، همانطور كه توسط مقام ارشد وزارت برجسته شده است ، با توجه به اينكه آغاز آموزش حضوري را محاسبه مي كند ، فرم برنامه ريزي كامل و كامل.
وي افزود: ما سال تحصيلي جديد را با كمك رويكرد جديد آغاز خواهيم كرد ، اما انجام اين مهم نياز به برنامه ريزي دقيق دارد. مراجعه و منبع اين برنامه ها از طريق “پروژه آنلاين” كه شامل چندين كارگروه و دبير است ، امكان پذير است. “. و ما مي توانيم سال تحصيلي جديد را با رويكردي جديد آغاز كنيم.
مديركل آموزش و پرورش مازندران نقش و جايگاه معلم را برجسته كرد و گفت: “يكي از وظايف اصلي آموزش و پرورش توجه به مناطق كمتر توسعه يافته است”.
سعدي پور همچنين به آفت ها و آسيب هاي شخصي و اجتماعي ناشي از آموزش مجازي اشاره كرد و گفت: “اين روزها اخبار آسيب هاي مختلف اجتماعي در جامعه را مي شنويم و بايد مكانيزمي براي رفع اين آسيب ها در آموزش و پرورش با استفاده از ظرفيت مشاوران و خط تلفني سال 1570 كه حداقل شناخته شده است.
مدير كل آموزش و پرورش مازندران بر لزوم توجه به فعاليت هاي وكالت تأكيد كرد و گفت: “بدون توجه ويژه به امور و فعاليت هاي پرورشي ، آموزش افراد در همه زمينه ها غيرممكن است و تعريف مجدد فعاليت هاي ارتقا در سال تحصيلي جديد ضروري است. . “
سعدي پور به دانش آموزان با استعداد اشاره كرد و گفت: “خوشبختانه استان مازندران در اين بخش موفقيت هاي زيادي در كنكور و بازي هاي المپيك علمي داشته است و لازم است برنامه ويژه اي براي اين بخش داشته باشيم تا شاهد افزايش اين دستاوردها باشيم”.
مدير كل آموزش و پرورش مازندران خطاب به اداره مهدهاي كودك ، كه با تأييد رهبر معظم انقلاب به آموزش و پرورش تحويل داده شد ، گفت: “ما بايد برنامه ويژه اي داشته باشيم تا هماهنگي و همكاري نزديك داشته باشيم و به يك درك مشترك در مديريت برسيم. دانشكده هاي كودكستان “.
وي همچنين به سند 2030 اشاره كرد و گفت: “تنها سند معتبري كه منشأ عملكرد سيستم آموزشي است سند تحول اساسي است.”
سعدي پور با اشاره به موقعيت مدرسه به عنوان مكان هويت سازي خاطرنشان كرد: مدرسه آيينه تمام جامعه و اولين مكان رشد و توسعه كشور است و بسياري از آسيب هاي اجتماعي در مدارس كنترل مي شود و قانون گرايي ، دلسوزي ، كمك به ساير انسانها و فضيلتهاي زيادي در مدرسه ايجاد مي شود.

46

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.